Vad kul att du vill bli en del av vår familj!

Fyll i dina uppgifter nedan så återkommer vi inom 48 timmar.

Vill du ha hjälp eller har några frågor eller funderingar?

Tveka inte med att höra av dig till oss.

ANSÖKAN OM PLATS

Inte tillgänligt just nu

Vi följer ett kö-system i vår placering!

Det betyder att Ifall vi inte har plats för ditt barn just i detta tillfälle kommer ditt barn placeras i kö. Vid nästa möjliga öppning kommer vi kontakta dig och meddela dig om det nu finns plats för ditt barn.

Tankar + dokument inför skolstart

Visst kan det kännas läskigt att börja på en ny plats?

Oroa dig inte, vi har många års erfarenhet och sätter inga krav på hur ett barn ska vara. Vi förstår att det kan ta tid och att det är en väldigt känslosam process för barn som för förälder.

Vi skräddarsyr er vistelse hos oss så att både ni och barnen får det mesta utav er tid hos oss.

Vår förskola erbjuder ett omsorgsfullt lärande med hög kvalitet. Vi arbetar med målsättningen att alla barn kan lära sig allt bara de får göra det på sitt eget sätt. Alla barn ska få det alla barn har rätt till. Vi vet att barn är kreativa, vetgiriga och nyfikna.

Förskolan arbetar efter en verksamhetsplan som grundar sig på Läroplanen för förskolan-19. Planering av aktiviteter utgår från barnens olika kompetenser och behov. Pedagogerna ansvarar för att skapa goda relationer till vårdnadshavare och barnen där varje möte präglas av värme och där omsorg, fostran och lärande bildar en helhet. Barnen ska erbjudas en lustfylld lärandetid där grunden läggs för trygga och nyfikna barn med gott självförtroende.

Åldersindelning och gruppstorlekar är flexibla och anpassas efter rådande behov och barnens mognad och vi har idag 5 barngrupper.

Här kan du kolla vad andra har frågat och kommenterat samt skicka in dina egna förslag om hur vi kan förbättra vår verksamhet - Frågor & Förslag

Förbered ditt barn inför skolstart

Här har vi en guide för er.

Barnens Packlista

Saker hen ska ha i sin hylla.

Barnens Packlista

Saker hen ska ha i sin hylla.

Lycka till på förskolan!